Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Ellen Klein Holkenborg - WaarBenJij.nu Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Ellen Klein Holkenborg - WaarBenJij.nu

Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 December 2012 | Nederland, Borculo

Nu nog lekker op de bank thuis in Borculo laatste spullen aan het pakken. Hopen dat ik nu echt niks meer vergeet, wat vast wel weer gebeurd. Maar met een goed gevulde koffer en een heel mooi bedrag bij elkaar gespaard voor onze projecten in Port Elizabeth ga ik er in ieder geval vol tegen aan! Ik zal zeker zorgen dat elke euro een goed doel krijgt en zal hierover zeker verhalen schrijven en foto's plaatsen! Iedereen iig heel erg bedankt voor alle euro's die jullie gestort hebben! Maar eerst genieten met Remco van 2,5wk heerlijke vakantie.

Ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn verhalen. En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar al jullie verhalen over kou, sneeuw, ijs, schaatsen etc.

Tot snel!

Liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Eerst samen met Remco genieten van een hopelijk prachtige rondreis en daarna 6 weken vrijwilligerswerk in Port Elizabeth bij Human Dignity Centre en Ubomi Obutsha Centre

Actief sinds 14 Dec. 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 39957

Voorgaande reizen:

15 December 2012 - 16 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: