Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Ellen Klein Holkenborg - WaarBenJij.nu Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Ellen Klein Holkenborg - WaarBenJij.nu

Bijna is het dan eindelijk zo ver!!!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 December 2012 | Nederland, Borculo

Nu nog lekker op de bank thuis in Borculo laatste spullen aan het pakken. Hopen dat ik nu echt niks meer vergeet, wat vast wel weer gebeurd. Maar met een goed gevulde koffer en een heel mooi bedrag bij elkaar gespaard voor onze projecten in Port Elizabeth ga ik er in ieder geval vol tegen aan! Ik zal zeker zorgen dat elke euro een goed doel krijgt en zal hierover zeker verhalen schrijven en foto's plaatsen! Iedereen iig heel erg bedankt voor alle euro's die jullie gestort hebben! Maar eerst genieten met Remco van 2,5wk heerlijke vakantie.

Ik hoop dat jullie gaan genieten van mijn verhalen. En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar al jullie verhalen over kou, sneeuw, ijs, schaatsen etc.

Tot snel!

Liefs Ellen

Ellen

Eerst samen met Remco genieten van een hopelijk prachtige rondreis en daarna 6 weken vrijwilligerswerk in Port Elizabeth bij Human Dignity Centre en Ubomi Obutsha Centre

Actief sinds 14 Dec. 2012